Rukoss Kızlar Çarşamba akşam 10 da kan verdim 12.51 çıktı değerim cuma öğle 12 de kan verdim 41 çıktı 10 gün sonra kese gözükür dedi doktor sizce sorun çıkar mı
mimar_anne Rukoss bence değerin gayet iyi artmış cuma da akşam aynı saatte versen demek ki 60-70 civarı görürmüşsün betayı gayet iyi canım ama yerinde olsam yarın tekrar veririm