Bana sorarsan erkek , çünkü 12. Haftada kontrole gittiğimde doktorum henuz genital bölge oluşmamış ama tıpta şöyle bir varsayım yapıyoruz ; “bacak eğer doksan derece dik açıda ise erkek ,düze yskinsa kız diye tahmin ediyoruz ” dedi . Sizinki de dik duruyor .