Serdem39 her hamilelik farklıdır. Ben ilk hamileliğimde ne yorgunluk yaşadım. Nede başka sıkıntılar. İkinci hamileligim 11+4 günlük hamileyim şuan. Bunda tansiyon düşmesi, yorgunluk, gözümü acamiyordum ama. Aşırı bulantı. Sürekli kusuyordum. Erken dönemlerde batmalar bel ağrıları onları saymıyorum bile 🥴