mrsmom_ Philips kullanıyorum kırmızı olanı. Performans açısından çok memnunum 1.5 yıl olacak şarjında bataryasında hiç sıkıntı yaşamadım🧿 Ama kronik bir sıkıntısı var yere falan düştüğünde birbirine bağlayan mandalı kırılıyor. Kucuk bir parça servisten yenisini alıp kendim takıyorum 3-4 seferdir 😂 ama benim dikkatsizliğim düşürmemek gerek.