melekkizim_00 küçükse zorlaştırmaz büyük olanlar için bişey diyemem. Bir tanıdığımın biraz büyüktü ama hemen hamile kaldı hiçbir sıkıntı yaşamadı doğumda da düzelttiler zaten. Ben 4-5 farklı doktora gittim. Hepsi de bebek düşünüyorsan ameliyat olma sakın çünkü riskleri çok, idrar kesesiyle yapışık oldukları için hem idrar kesesi hem de rahmin delinme riski varmış. Bir de devlet de yapılmıyor sanırım. Özelde de biraz fiyatlı. Geçen sene baya araaştırmıştım. Bende sizin gibi umutsuzluğa düşmüştüm ya hamile kalmamı engellerse diye ama şükür engellemedi. Doktorum kendine zaman ver dedi. 7. Ayda oldu. Bu arada siz de ara kanama ara lekelenme yapıyor mu yoksa sadece ultrasonda mı görüldü?