Gamoos Kızlar ben şuan 34+4 günlük hamileyim, 3 gecedir baş ağrısı çekiyorum gündüzleri bir sorun yok akşam veya gece giriyor ağrı. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Sizlerde durumlar nasıl
Gamoos 8 6 çıkıyor genelde ama geceleri ağrı başlıyor evde makine yok ve eczaneler kapalı o yuzden hiç o an ölçemedim
Sevince Gamoos kan şekeri de düşüyor olabilir gece genelde olur ve baş ağırısı yapar. Nst bağlandınız mı hiç son haftalar ya olabilir böyle şeyler, nst sorun yoksa zaten bir şey yoktur. Herkes farklı geçiriyor hamileliği.