İlk bebeğimi sezeryan oldum şimdi ikinciyi de orada yaptıracağım doktorum çok iyiydi ama ebeler emzirme konusunda bilinçsiz memeyi tutturmaya çok çalışmadan silikon uç taktırdılar çok şükür fazla tutturmadan ben mememi verebildim yoksa alışıp sizi red edebiliyorlar, hastaneden çıkarken ağrı kesici istedim yapmadılar şimdi bunları baştan konuşacağım