Ghuy Kizlar doktorum bebek 1 hafta onde gidiyor haftaya gel aclik tokluk testi yaptiralim dedi sizce yaptirmalimiyim🙄
Emell Ghuy açlık tokluk testinde ekstra bi şeker tüketmek gerekmiyor canim. Normal kan veriyorsun ve mutlaka yaptirmalisin Bence. Şeker testi bebeğin gelişimi yani anne karnında ve normal yetişirken yaşayacağı rahatsızlıklar acısından çok önem taşıyor.