Merhaba arkadaşlar Beylikdüzü devlet hastanesinde doğum Sezaryan yapanlar varmıdır?bende 12 ekimde Sezaryan doğum yapıcam inşallh.Odalar nasıl acaba özel odalar varmış tek kişilik o odaları kullananlar varmı eşimiz istediğimiz gibi girebiliyorum acaba ve odalar kaç kişilik acaba genel durumu nedir hastanenin bilgisi olan yazabilir mi?