Kimsenin yarasini deşmek degil amacim yazarkende emin olamadim o yuzden ama nasil dusuk yaptiginizi anladiniz ve nasil sonlandi. Sabah hastaneye gideceğim ama su an ciddi manada dogum sanciisi yasiyorum ( dogum yaptigim icin taniyorum ) hani bebek minik ama resmen zirvede gecer diye bekliyorum kanamam yok ama peceteye leke geldi. Sabahi bekleme sebebim su an evimde degilim gitmemde imkansiz. Lutfen dusuk yapanlar deneyimlerini paylasirsa sevinirim