Bizde sarılıktan yoğun bakımda kaldık orada ikimzde üşüttük resmn buz gibiydi odalar. Oğlum 17 günlk burnu ilk haftadan beri tıkalı fıkır fıkır ediyor temizliyorum hergün bir sürü sümük çıkıyo ama yok yine doluyo uyuyamıyor bazen, emmesini de etkiliyor. Nasıl açılıcak bilmiyorum devmlı çekmek te iyi değil ama bu sefer hepten tıkanıyo bnde korkuyorum bizede doktor tek çare devmlı açmak temzlemk zamnla düzelicek burnu çok küçük diye oluyor dedi