Esra7671 Beta sonucum sizce ne kızlar kan verdikten sonra 2 gün icinde adet oldum ama çok az ve rengi pembemsi oldu ve sadece 2 gün sürdü ve hala adet olmadım göğüs hassasiyetim var kasık kramplarım var sizce benim durum ne ?
Dynbfofrt Esra7671 kanda çıkmayıp testte çıkması ne kadar garip ben bu işten hiç bşr şey anlamadm valla
Esra7671 tatlibebegim_ bu sabah test yaptım çok koyu bir şekilde çift çizgi çıktı ve Ağustostan bu yana adet görmemiştim fakat cesaretim yoktu test yapmaya bugün yaptım test 2 tane hemde ikiside çift çizgi
Esra7671 3bebekannesiii ağustostan bu güne regl olmadım ben ve hep denedigim için testi negatif cikiyordu hep kan verdim 1.20 çıktı o günden sonra hiç birşey yapmadım bekledim sadece en son bugün artık dedim yapayım bı test yaptım erken gebelikten pozitif çıktı hemen hastaneye gittik ultrasona girdim ve 8 haftalık hamileyim
Nesli46 Esra7671 nasıl hesaplamıyorsun haftasını bende 20 ağustos adet başlangıç 26 27 ağustos bitiş bidaha olmadım ama hesaplayamiyorum 1.5 hafta önce doktor 4 5 haftalık dedi net bişey de söylemedi
Esra7671 mandalina-12 doktora gittim canım emin olmak için hamileyim enfeksiyon varsa bile çift çizgi çıktığını senden duydum