Yesimm0011 Benimde aynı 39 haftalığım bende sabahları uyanınca başlıyor direk sanırım bebek çok büyüdüğü için organlar sıkışıyormuş ondan oluyormuş
hayallerbedava yagmur_3566 kusmaktan mahvoldum dediniz için sordum da ağrınız vs var mı diye,safra kesesi ile ilgili bir sorun mu var acaba diye düşündüm ben o şekilde bir kusma yaşamıştım da geçen haftalarda
hayallerbedava yagmur_3566 olabilir. Bi duş alın ağrınız geçmez ise doğum sancısı olabilir. Sürelerini takip edin ağrılarınızın