Birhayalimvr hacamatı normalde yaptırıyorum çocuk için hiç denemedim baya memnun kaldım ben vücudumda sülüğe de duydum çocuk için Rahimin içine atılıyor sıkıntı varsa sülük emip geri çıkıyor ve o kirli kan vs geri kusuyor suya , düşünmedim değil çikolata kistim var benimde regl zamanları aşırı şekilde ağrılarım olur düşünüyorum eğer ileriki zamanlarda olmazsa yaptırıcam bende, hacamatı kesinlikle öneririm hertürlü sıkıntına sadece çocuk için bile değil şifa oluyor toksinler gidiyor canım