38+1 haftalık hamileyim ilk gebeliğim normal doğum bekliyoruz yani kendi sancılarimin gelmesini 2 gündür bel ağrım var ve bacak ağrım var bide ayaklarım üşüyo yani bu belirtileri ben genelde adet olacagim zaman olurdu hamileliğim boyunca bel ağrım arada oluyordu ama bacak ağrısı ayak üşümesi yaşamadım düne kadar sizce doğum belirtisi mi yaşayan var mı böyle