Sevimgencer Merhaba hanımlar bırsey soracagım hamıle oldugumu ogrendıkten sonra doktorum folık asıt verdı ısmıde IMON ama bır kac arkadasında aynı doktora gıdıyor herkese farklı ısım vermıs neden acaba sizın folık asıt ısmlerı nedır ?
Burcak61 Bende folic iod kullanıyorum d vitamini eksikliğim çıkınca sanırım folic trio ya geçiş yapcam