Defne2019 benimki de öyle diyordu da dinlemedim tabi ki,hiç inanmam öyle batıl şeylere,hamileliğim boyunca 3 kere kestirdim,bebeğim sapasağlam kucağımda.benim annem de üç çocuğunda da kestirmiş defalarca.
Ömrü veren de alan da Allah’tır,bir saç nasıl belirlesin.İçinizi rahat tutun,böyle şeyler hiç bozmayın.