Nisaiste Hanımlar bunun için bi ilaç bişry var mı biliyomusunuz en etkili ilaç nedir doktora randevu aldım ama 17 ekime verdi 3 gündür ağrıdan kaşıntıdan duramıyorum uyuyamıyorum
ikicicek Nisaiste 2 aydır çekiyorum kaç kere fitil krem kullandım geçmiyo bugün özele gittim başka bir fitil verdi yatarken kullanıcam doğurunca geçiyomuş günde 2 kere 3 kere çamaşır değiştiriyorum kuru tutmaya çalışıyorum bana mısın demiyo illet yapıştı üstüme
Bebisannneessi Nisaiste bende her enfeksiyon olduğunda tek sefer icmelik toz veriyor doktor iyi geliyor iyileşiyorum ama keşke şöyle iki üç gün kullansam tam etki yapsa, onu içiyorum geçiyor bikac gün sonra yine oluyorum hamileliğim enfeksiyonla geçti
Eddaa57 Nisaiste canım doktorum bana fitil ve krem verdi fitilde iki adet vardı ben faydasını gördüm valla kaşıntı falan kalmadı bende çok zorlandım ama şükür geçti şimdi
Nisaiste ikicicek aynı yaaa gebelik yok ama yine de çekiyorum şu iletti ne yapsam ne kullansam gider bilmiyorum sirkeli pamuk yapıyorum 1 gün idare ediyo beni sonra tekrar ediyo
ikicicek Nisaiste hiç birşey işe yaramıyo bu fitil işe yararsa yazarım sana iyi bir doktor yazdı bunu bakalım
babyasyanil 9 ay boyunca cektim. Sirkelerle mi yıkamadım kremler mi sürmedim sadece doğurunca kurtuldum
Meeryem Nisaiste bendede var fitil kullanyrm ama belli bir sure geciriyor sonra yine ayni seyler oluyor nioli yagi duynustun bide onu denicem son care