Teknik olarak iğnenin girdiği kısım katman olarak farklı. Bazı hastaneler epidural bazıları spinal bazıları her ikisini birden yapıyor. Memorial hastanesinde bana ikisini birden yaptılar sıfır ağrı ve sancı yaşadım. Mesela epidural olanların sezeryan sonrası baş ağrısı vs oluyormuş bende olmamıştı.