cokbilmismom Kızlar 7. Haftaya yeni girdim özellikle akşamları yemekten sonra nabzım çok yüksek atıyor ve ateş basıyor bu normal mi acaba böyle olan var mi. İki gündür biraz yoruldum yani hep bütün gün dışardaydım stand açmıştık, acaba o mu yordu 😢