Arkadaşlar merhaba. Bugün 34+1deyim. 32’de çalışabilir raporu almıştım ama yorulduğumu fark ettim ve izne ayrılmak istedim. Bugün rapor aldım raporda doğum öncesi çalışır yazıyordu. Düzenleyen kıza sordum sorun yok dedi ama aklıma takıldı, çalışamaz yazması gerekmiyor muydu?