Elif3333 Kubra00111 hayır mantar gebeliğe engel değil. Beslenme düzeninizi degistirin Hamur işlerinden şekerden tatlıdan uzak durun. Gluten ve türevleri mantar sebebi. Durumunuz müsaitse lattawin vajinal ovul alın haftada 2 gün kullanin. Geçmiş olsun
Kubra00111 bdenerigokce yaa bnde de çok sık tekrar ediyor eşimde tedavi görüyor akıntım oluyor napmam lazım antibiyotik çok kullandım fitilde
bdenerigokce Kubra00111 ben nerdeyse doğurcam hala geçmedi, biraz geçer gibi oluyor sonra tekrar 🤷♀️ bu hafta doktoruma sorcam niye geçmiyor bu diye 🤷♀️
Kubra00111 Elif3333 lsttawin kullandım daha önce 200 küsur fiyata almıştım yine tekrarladı tek kullanımlık tozlar antibiyotikler
Kubra00111 umutluanneadayi tekrarlanıyo özele de gttim devlete de 10 aylık evliyim 10 aydır tekrarlanıyor gebelik de olmadi henüz
BenSem Kubra00111 vajinayı temizlerken iç kısma sabun sürmemek gerekir canım. Eğer oraya sabun sürersen asit dengesibozulur mikroplar heme ürer. O kısım asitli olduğu için sirkeli suyla temizleyebilirsin haftanın bikaç günü. Ama sabun sürüyorsan sürmeyi bırak.
Caglali Kubra00111 kız Nioli yağı var, iç camasirin dışına damlattiginda falan iyi geldiği söyleniyor
Baharinely Caglali doktorum gebeler üstünde denenmediği için kullanma dedi bana bende kullancaktım ama fitillle bayagı care buldum ben şükür
Sehseh Fitil ve hap kullandım ama yine tam geçmemişti doktor fitil yazmisti fitili kullanırken hamile kaldım enfeksiyonu temizledi heralde diye düşünüyorum ama gebeyim şuan hala devam ediyor asla geçmiyor bence bu mantar 🥲
Kubra00111 Sehseh öncelikle hayırlı olsun ya bunun kesin bir çözümü yok mu bide çocuk düşünüyoruz eşim tedavi görüyor gebelik de olmadi henüz ne bileyim rahatsız edici bide
Nuraaa Kubra00111 ılk hamılelıgımde bende bu konudan muzdarıptım bu ıkıncı hamılelıgım sukr sorun yasamıyorum Bence beslenmeye dıkkat edın Sık sık iç camasırnız degıstırın 60 derecede yıkayın utulemeden gıymeyın islak kalmasın ıc camasırnız
umutluanneadayi Kubra00111 3 senedir evliyim 3 senedir enfeksiyonla mücadele ediyordum takı doktorum karşıma çıkana kadar enfeksiyon yüzüne rahimim yapışıp geri çekilmiş ameliyatan sonra benim enfeksiyonum son buldu demem o ki bilen bir doktora gitmen lazım ablamda enfeksiyon varken hamile kaldı ama ben kalamadım
Nuraaa Kubra00111 doktorunuza soyleyın ılc versın rhaatlatıyor cıddı anlmda Umarım kısa surede atlatırsınız😊
Sehseh Kubra00111 tam geçecek gibi olup yine tekrarlıyor bilemiyorum ben ozele de gittim devlete de yazdıklarınin hepsini kullandım bu konudan muzdarip oldugum için evleneli 4 sene oldu ama kurtulamadim yinede
Kubra00111 Sehseh gebelik oldu mu peki bak durumda kimse engel olabiliyor diyor da ikimizin de enfeksiyon varken hamile kalabiliyor