Bdjdbsjdhdjsbsh Kızlar hamileliğin 4 haftasında progesteron hormonuna bakan oldu mu baktıysanız kaç çıkmıştı
Cennet-donder Deletedmom_70 inanılmaz şekilde ödem ve kabızlık yaptı bende ben fitil olarak kullanıyorum
Deletedmom_70 Cennet-donder ben ağızdan atıyorum kabarık lık kaşıntı kızarıklık var bilemedim dokundumu ilaç nedir
Cennet-donder Deletedmom_70 genelde ağızdan alınca yan etkileri daha fazla oluyormuş uyku baş dönmesi mide bulantısı vs bana doktorum fitil olarak kullan dedi
Deletedmom_70 Cennet-donder ben kasıntı olarak vucutta kızarıklık döküntü bunlar var yan etkisini oludum yazıyor b
ones0412 Bdjdbsjdhdjsbsh Olmadı Rabbime şükür şuan 4 buçuk aylığım düzenli bi şekilde sabah akşam progestan kullandım 3.ayı geçince bıraktırdı doktor