Helindonat Keşke ama keşke ayağa kalkabilsem şöyle bir 10 dk da olsa yürüyebilsem kemiklerim açılsa keşke dediğiniz gibi yoga falan yapabilsem,egzersiz yapabilsem çok işe yarardı kesin.Ama maalesef sadece evde lavaboya gidip gelebiliyorum bir de doktoruma gidiyorum bu süreçte😔Kendime ve benim gibi geçiren tüm hamilelere sabır diliyorum🙏🏻Yine de öneriniz için çok teşekkür ederim☺️🥰