Derinnderinn Merhaba tecrübeli annelere sorum var :) mustela mi yoksa SebaMed mi alınmalı . Birde bebe yağı sanırım ilk 6 ay kullanilmiyo simdiden almak sacmami olur. Losyon şampuan ve pişik kremi almayı düşünüyorum şimdilik mantıklı mı
Ryryry Söylediğiniz 2 marka da temiz içerikli değil. Üstteki arkadaşa katılıyorum. Ben e bebek baby me organik derisi kullanıyorum. Hem ucuz hem tertemiz içerk
Elifsn Losyon Baby me organic Sampuan baby’s green Pisik Kremi Rossman’dan baby dream markasını aldım Hepsinin içeriği tertemiz 🌱