Cikcik00 bende bilmiyordum hatta kendim alsaydım almazdım bakmazdım bile o markaya ama çok memnunum yapışmıyor temizlemesi kolay. Siliyorum tertemiz oluyor. Çok ağır döküm olduğu içinde iyi basıyor hızlı da oluyor çabuk ısınıyor. Ben memnunum 1 yıldan fazladır kullanıyorum ki ben çok kullanırım buzluktan çıkardığım poğaçayı bile basarım sucuk bazen köfte falanda yaparım bir araştırın isterseniz