Hanımlar ilk gebeliğim 37. Haftamdayım. Kasıklarımda ağrı acı falan yok. Sadece karnımın sağ tarafında sabahtan beri iğneler batıyomuş gibi hafif hafif sızı var. Sırtımın ortası da çok ağrıyor. Bebek mi ittiriyor, yoksa sancı mı? Yalancı sancı falan mı? Tecrübeli anneler normal mi sabahtan beri sızlaması?