Mervebgnaydn benimde vardı kasık ağrım hala daha olur arada. Kanaman, Kokulu akıntın varsa, idrar yaparken yanman oluyorsa enfeksiyonun vardır ama yoksa hiç biri normal ağrı sıkıntı yok benimde o haftalar oldu doktoruma sordum bana bunları dedi canım.