Iki ogun yemek ye
Mesela ilk ogun 12de ve ikincisi 18:00 ondan sonra yeme, ara ogun yapma (ara ogun yapmiyacagin icin bol ama cokta abarti olmayacak sekilde yiyebilirsin, ve protein agirlikli)
2L su ic
Gunluk mutlaka 1 saat yuruyus yap, disari cikamiyormusun? Leslie var youtubeda, walk at home yaz cikar videolar yorulmadan 1 saat yuruyosun resmen evde oldugun yerde
Ben bunu yapinca zayifliyorum ama birturlu gece atistirmalarini birakamadim, hamile oldugum icin meger (henuz cok yeni) ve emziriyorum ayni anda
Boyum 162 kilom 70 🥲 zorla zayifliyacam baska yolu yok
Ve ek olarak: hamileysen eger aman hamileyim tadini cikarayim hayvan gibi yiyim deme gercekten insanin pskolojisi bozuluyor
Ben ilk hamileligimde 72 kiloydum max 84 oldum ay kriz gecirdim, resmen ayi gibi hissediyordum kendimi aynaya bakmak istemiyordum
Dogumdan 7 gun sonra 68 kg oldum o hisimla
Sutumde vardi ki hala emziriyorum bebegim 1 yasinda su an ama surekli 66 kg ve 72 kg arasi gidip geliyorum cok kiziyorum kendime