Delidolu ikicocukluanne_ HayirLisi Olsun Kardeş HerzamaN İyidir Daha Anlayışlı OlurLar simDiden Alistirin
mimar_anne zeynep9898 inan bende zorlanıyorum ama normal doğum bana göre değil oğlum da sezaryendi bunda da öyle istiyorum hayırlısı olsun artık canım 😂
zeynep9898 mimar_anne ay hayırlısı dıyelım ozaman ben bıraz tırsıyorum ılkınde bılmıyorz sonucta nasıl sancı cekıcez flen ama bunda bıle bıle😂😂😂
tubayesi Reyyan04 ayy iyice korktum iğne vurdurmayi düşünüyorum 3 aylık iğnelerden onlar koruyor diyolar