Merhaba, 6,5 haftalık bebeğimin kalp atışlarını duyamadık ve kürtaj olmam gerekiyor. Çam sakura hastanesinde kürtaj olan var mı? Deneyimlerini paylaşabilir misiniz? Hangi yöntemle yapılıyor kazıma mı vakum mu? Bir de anestezi nasıl yapıyorlar? Lütfen acil yardım 🙏