Minikkalp04 benimde o civar çıkmıştı aynı ilacın 0,25 mg olanını verdi dahiliye doktoru gebelikte çok önemli hamile kaldığında bile kullanmaya devam ediyorsun bırakmıyorsun her ay kan veriyorsun eğer değer değişmişse ona göre ilacın dozunu yükseltiyorlar canım, birde bu 4 küsürlük sonucu hastaneden mi çıktı sağlık ocağında mı?