Zeynep04 5 gün önce Sezeryan oldum iki gündür ayaklarım ödemli niye böyle oluyor anlamadım bu durumu yaşayan varmı?
Daisy0000 Zeynep04 15 gün sonra geçti. Davul gibiydim, bacaklarım ve özellikle ayaklarım feci durumdaydı.Yalnız boooool su içmeniz lazım,5 litre su içiyordum,ödemi idrar ile atarsınız
KubraAydin Zeynep04 boooolca su ve hareketle atabilirsiniz, benimde öyle olmuştu ayaklarım ve ayak bileklerim çok sismisti
irmarose Zeynep04 benim de inanılmaz ödemim olmuştu,hamileliğimi sıfır ödemle geçirdim ama doğumdan sonra inanılmaz ödem tuttum doktorum normal olduğunu 1 hafta içinde gideceğini söylemişti ama benim tam ödemimi atmam 20 günü buldu
Zeynep04 KubraAydin su içiyorum sürekli de yürüyorum. Aslında Pompayla süt sağıyorum oturur pozisyonda ondan şişti diye düşünüyorum
irmarose Zeynep04 geçiyor hiç merak etmeyin ben de çok sinir olmuştum ama git gide söndüm su çok içmenizi öneririm tabi siz de biliyorsunuzdur ama bana çok faydası olmuştu ayy ne kötü görünüyordum hiç merak etmeyin geçecek
ISILTAN Zeynep04 Bana hiç kimse ameliyattan sornra ödem olur dememişti . Ben sanıyordum ki ameliyattan çıkınca eskisi gibi olcam aynaya bir baktım hamile halimden daha şişkinim haftalarca ağladım boşuna ağlamışım iki haftaya ödem falan kalmadı :)
BirVeraAnnesi35 Zeynep04 yaşamayan yoktur galiba çok aşırı şişlik oluyor maalesef ben ödem söktürücü istemiştim dr dan