Yagmurun_annesi46 ilk gün ağrı oldu hastanede onlar yapıyor ama senin çok ağrın olursa ekstra ağrı kesici de yaptır dayanılmayacak kadar değil ağrın olsada yürü 2-2.5saatte bir emziriyorum uyanmazsa mutlaka uyandır emdir hem sütün gelir hem sarılık olmaz her memede 10-15 dakika emzir çünkü hassaslaşıyor uçlar mama takviyesi yaptım ben bugün hiç yapmadım 3-4 günde zaten geliyormuş süt panik olma ben oldum çünkü dün ağladı baya tahin çiğ badem bol su hoşaf çorba öneririm bugün sütüm yetiyor ki emip emip 2-3 saat uyudu