yeninesilanne-99 24 gün önce sezeryan doğum yaptım ve ilk doğumumdu, hala yere oturamıyorum, oturmayı denesem bişey olur mu? Sizler ne zaman oturabildiniz?
minik-02 yeninesilanne-99 normal doğum sanırım çok sert olmayacak şekilde oturabilirsiniz dikkat ederek
KubraAydin yeninesilanne-99 yavaşça oturup kalkabilirsiniz artık rahat edecek şekilde yoksa daha da zorlasmayın, bende doğru düzgün yatıp kalkamıyordum 1 ay boyunca hep oturur vaziyette uyudum uzanamadan sağa sola donemeden
Baharoloji yeninesilanne-99 bir haftadan sonra dikkatli 2. Haftadan sonra çok rahat oturdum doktora gidin isterseniz baksın benim 20. Günüm şuan ameliyat olmamış gibiyim hiç sadece o bölgede hissiz hala
minik-02 Ben doğum yaptığım üçüncü günü yoğun bakımda bebeğimi görmeye gittim kadın ilk günden sandalyeye öyle gelişi güzel oturdu ki imrendim ben yamuk yumuk oturmustum biraz cesaret de gerekiyor sanırım acı eşiği düşük bende
KubraAydin yeninesilanne-99 zannetmiyorum ama yinede çok kasmayın kendinizi deneyin zorlaniyorsanız yavaş yavaş sonra tekrar deneyin