kaderbrk Merhabalar ben dogum sonrası külot bez yerine normal pamuklu ped tercıh etmek ıstıyorum alan kullanan var mı önerisi olan
Lavina kaderbrk ben slepynin padini kulanmıştım gayet güzel doğumdan sonrada bebek bezi kulanmıştım yanlarını kopartarak gayet güzeldi hem yumuşak hem büyük peden daha geniş sızmıyor
zeynozey kaderbrk 1 paket lohusa ped alsan iyi olur ilk 2-3 gün için. Sonra normal ped e dönülüyor zaten
kaderbrk Lavina normalde de çok regl kanaması olan biri degılım o yuzeen külot benı rahatsız edecektır dıyerek ped dusundum Tamamdır sleepy aklımda teşekkürler