Panioku canım hatırlıyor musun bilmiyorum ama sen kimseyi görmediğinde çok panik yapmıştın Ben sana demiştim ya acele etme görürsün diye şu an aynısını yaşıyorum Sanırım terzi kendi söküğünü dikemiyor Ben normalde 5+1′im Dün kontrole gittim kese 12 milim olmuş ama bebeği göremedik o kadar çok korkuyorum ki sen 5 haftalıkken bebeği gördün mü veya hangi hafta gördün