Merry38 Arkadaşlar babynest gereklimi sizce kullananlarin yorumlarını merak ediyorum ona gore alacağım ya
minikmucizeemaak Merry38 Ben aldım bende güzel kullanışlı oluyor yumuşacık e bebekten 300 tl Şuan, arkadaşımın bebeği 3 aylık hep onda yatırıyor
Kahverengi Merry38 set halinde alma ben hevesle aldım ilk diğe çoğu şeyi gereksiz ana kucağı daha mantıklı odalarda onda uyutuyordum ee dışarda puseti var zaten beşiğide süngerli açıkcası pek gerek olmadı
Linaa90 Merry38 ben ana kucağı ve reflü yatağı aldık geceleri beşiğin içinde reflü yatağında yatıyor gündüzleri ana kucağında
Merry38 Kahverengi set halinde dediğiniz bu 11 li olarak satılıyor baby nest emzirme yastığı vs. Ondanmi bahsediyorsunuz
Kahverengi Merry38 evet çoğu gereksiz oluyor bir yerden sonra onları kullanmıyorsun işine ne kolay gelirse onu kullanıyorsun veya elinin altında ne varsa o yüzden o kadar parayı hak ettiğini düşünüyorum şuan yine hamileyim o tarz şeyler almıycam mesela 😊
Ryryry Babynestte reflü yatağı da almadım. Reflüsü olmayacak belki çocuğunuzun. Şimdiden ne gerek var. Benim kızımda yok mesela iyi ki almamışım. Baby nest yerine ana kucağı aldım evde ona duruyor.
kubraytekinayan Merry38 hiç gerekli bişi değil boşuna para verme canım ben aldım 1 ay bile kullanmadım doğru düzgün kuzenim istedi ona verdim oda kullanmamış kullanışlı bişi değil heves ederek aldım ama boşuna almışım yani gerek yok☺️