Esracmmm benimde 3. Trimester döneminde iştahım azalmıstı. Havaların sıcaklığı bi yandan ağırlaşmak bi yandan yemek yememe engel oluyodu. Yiyincede böyle ferah ferah hafif şeyler yemek istiyodm. İnsanlar son aylarda daha fazla kilo alınıyo diyodu hatta ama bu durum yüzünden ben almamıstım