Pinar61 Merhaba hanımlar kızım 2 aylık olacak Biraz geç kaldım sanırım biraz huysuz kucağıma alıştı inmiyor yere.Benim gibi çekim yaptıran oldu mu Zor geçti mi merak ettim birde 15 Poz resime 1500₺ anlaştık 2 konsepti olacak. Sizce Nasıl?