Seyda5834 Kızlar merhaba yürüyüşe çıktım yürürken sağ tarafımda kasık böbrek bel kısmımda aşırı yürümekte zorlayacak kadar ağrı oldu şimdi biraz oturdum ama doğum sancısı mıdır bu nedir acil lütfen
seyda53 Seyda5834 bana yalancı sancı olmuştu ama yek taraflı ağrı olmamıstı komple ağırmıştı kaç haftalıksınız
Seyda5834 37+4 şuan kaburga altı böbrek tarafı ağrıyor birazda bele vuruyor , oturunca biraz rahatladı seyda53
feyzanurkadir Seyda5834 tek taraflıda başlayabilir biraz dinlen duşa gir sıcak geçip geçmediğini kontrol et
feyzanurkadir Seyda5834 sancı girip sonra geçiyor mu ? Geçtiğinde rahatlıyor musun bi de karnında sertleşme oluyor ağrı girdiğinde
Seyda5834 feyzanurkadir yürürken durunca hafifliyordu yürüyünce hızlanıyordu şuan belimde ve sağ tarafımda hafif ağrı kaldı sertti karnım şimdi daha normal