Perşembe günü çatı muayene yapıldı sezereyan kararı aldık bebek dönmediği ve plesenta aşağıda olduğu için haftaya sezeryan doğum yapacağım. Dün akşam bir kez ve bugün gün içinde 3 kez belime bıçak saplanır gibi oluyor yaklaşık 20 dk sürüyor sonra geçiyor şiddetli sırt ağrısı var şu an bunlar doğum sancısı mıdır? (37+5)