Gebeliğin ilk başlarında bilmeden kullandığın ilaçların zararı olmaz diye okumuştum. Ama tabi bu kesinlikle doğrudur diyemem. Ben de çok hasta olmuştum gebeliğimi öğrenmeden önce bir kaç tane de ilaç kullanmışımdır. 5 aylık oldu herhangi bir sorun yok Allah’ın izniyle.