Twobabysmom Ben Aytekin hanımın yönlendirmesi ile Cavide ebe hanımla çalıştım ve gerçekten doğum anında ebe desteğinin önemini çok anladım. Doğum süreci çekilen ağrılar bir ebe desteği olmadan zor ve ebe desteği olmasaydı ben dayanamaz ve sezaryene alınmamı isterdim. Dontorum ve ebem sayesinde normal doğuranildim derim