F123 Kızlar ağlamaktan içim çıktı bi duygusallık var evde yalnızım eşim akşam geliyor eve ama ben ağlıyorum niye böyle ya
Yenianneperci35 F123 ben de öyleyim bu aralar🥺 dönem dönem yaşıyorum bu durumu . Hormonların etkisi galiba . Kaç haftalıksınız
tugcesakzci F123 bende de bu ara çok yoğun duygusallık. Sihirli annem izlerken dudu taciyi insan yapmıyor diye ağladım iki gün önce 😂😂😂
Gamzecanpolat F123 bende geçmiş olayları aktar dönder sürekli düşünüyorum takıntılı biriyim zaten kindar değilim ama yapılanı kolay kolay unutamıyorum sonra ağlayınca da ağrım oluyor
Yenianneperci35 F123 olabilir olmaz mı🥺 zaten en büyük etkenlerden biri de o. Ben de 1 haftadır ailemin yanındaydım bugün evime geldim ağladım biraz🙈 elinde olmadan geliyor gözyaşları. Kolonya koklayın, derin nefes alın🙏🏻 Sevdiğiniz şeyleri yapın
F123 Yenianneperci35 çok saol Allah razı olsun senden canım inşallah düzeliriz iyi oluruz çocuklarımıza sağ Salim kucağımıza alırız
F123 Yenianneperci35 ailem çok uzakta gitsem mi gitmesemmi bilemedim migde bulantılarımdan dolayı o yolu çekmemem sanırım
Yenianneperci35 F123 ne kadar sürüyor yol? Bir de risk var mı yolculuğunda doktoruna bir sor istersen , eşin de tamam derse bir git bence. Rahatlarsın, değişiklik olur :)
Enas2365 F123 22 haftalığım hala neredeyse her gün ağlıyorum. Masterchefte yemek yapmayı beceremediler diye ağladım. Kedim sürekli kucağıma geliyor bunaldım diye ağladım. Ağlamaktan sıkıldım diye ağladım. Reklamlara ağlıyorum. Hormonlardan dolayı normal yani saçma sapan bir konu bulup ağlıyorum 😂