Ygmrkya enfeksiyon mu bilmiyorum ama benim 3 aydır o aci var şu an 38 hastalığım.neler cektim hiç gecmedi agdayi sert çekmiş gibi,bir sürü iğnenin ayni anda batmasi gibi,ateş sağlaması gibi bir aci ve asla gecmedi dr bebek oraya dayandığı için uyuşma yapiyor kan az gidiyor dedi bir ilac tedavi uygulamadi