birrana Kızlar normalde adet olucaktım ama gebelik de düşünüyordum demin hafif kahverengi pembemsi peceteye leke geldi karnım da kaç gündür aşırı ağrı var ve sık tuvalete gidiyorum test yapsam belli olur mu birşey?
Hayat70 birrana Hayırlısı olsun kuzum üzülme.Olur benim 3yil sonra oldu.Gerci iki kez kürtaj oldum sonrasında da şuan yaşayan bebeğim yok ama umut Allah’tan.
gamzecgr birrana yapabilirsiniz çıkar ben de adet olmam gereken gün sabahtan hep kahverengili akıntı gördüm öğlen oldu baktim gelmedi hala test yaptım kaset testlerden hemen belirmişti çizgi
Hayat70 birrana Yok kuzum öyle olmuyor.Bende geç döllenme olmuştu o lekelenmenin üstünden 2hafta sonra mi ne öğrenmiştim.
Feyzadilara asel_55_61 eger adetiniz gecikti ve daha adet gormediyseniz yuksek ihtimal gebelik olabilir bir test yapin yoksa bir kadin doguma kontrol amacli gidin