Btl_akkurr Arkadaşlar lifting yapmayı düşünüyorum içerisinde boyasıda var kaş ve kirpik ile acaba boyarsam bir sıkıntı yaşarmıyım daha yeni öğrendim Hamileliğimi 2 haftalık falan diyelim sizce
Anneadayiii__ Btl_akkurr kimyasal bunlar hep ben saçımı bile boyatmıyorum aylardır sabret doğumdan sonra yap bişi olmaz
YigitPoyrazMomm Btl_akkurr boya yapacağım doktorum kokusu bebeğe zarar verir diye önermiyor doğumdan sonra artık inşallah
Gamzelii7 Btl_akkurr ilk üç aydan sonra yapabilirsiniz Bir zararı olmaz bence. Bende 3 ay bekledim saçlarımı sonra boyamaya başladım. Lifting de yaptım kaşımıda boyadım. Yeterki kullanılan malzeme iyi olsun benim görüşüm böyle. Yada önce Doktorunuza danışın içiniz rahat etsin.