nurcakar03 Kızlar 29+5 oldum vücudumda çatlaklar oluşmaya başladı karnımda yok henüz göğsümde var böbreklerimde var yavaş yavaş göbeğime doğru çıkıyor hissediyorum bide çok az üst baklarımda var çatlaklarınızı nasıl giderdiniz çatlak olmaması için ne yaptınız
aysenur30a nurcakar03 lierac kullanıyorum en baştan beri :) sürekli sürüyorum sürekli nemli tutuyorum komple vücudu bel yanlar karın göğüs popo bacak heryere sürüyorum vala
Bestesimmons nurcakar03 ben badem yağı sürüyorum. 31+4üm henüz bir çatlağım yok ama birçok insanın doğumdan sonra bir anda oluşuyor. Umarım öyle olmaz
Sbry98 nurcakar03 pahalı pahalı almanıza hiç gerek yok Hindistan cevizi ve tatlı badem yağı kullandım karıştırıp hiç ama hiç çatlağım olmadı günde iki kere sürdüğümde oldu bir sefer sürdüğümde oldu ☺️
minikmucizeemaak nurcakar03 Bende 30+4 üm çok aşırı karnım olmamasıyla beraber çok çok çatladım, krem de kullandım kantaron da çok düzenli kullanmadım ama bence çatlak tamamiyle yapısal bir şey. Annem 32 kg bende, 22 kg anlam da almış 1 çarlağı yok.
aysenur30a nurcakar03 eczane ürünü en iyisi bu diyor eczacılar bunun üzerine bir ürün yok diyorlar ve fiyatıda pahalı zaten. Çatlak olan bölgeye etki edermi bilmiyorum onu eczaneye bir sorun isterseniz ama belki daha fazla artmasını engelleyebilir . Bende çok şükür hiç yok şuan 34. Haftadayım
Rainyy nurcakar03 bio-oil olan çatlağın da azalmasını sağlıyor. Benim gebelik öncesi kalçalarımda çatlak vardi gebelikte sürdüm ve baya azalma var şuan.
Minik-ve-annesi @nurcakar03 ben lıerac birde bio oil kullanyorum şuan 34+1 ama hiç faydasni gormedim her yerim çatladı
kaderbrk nurcakar03 normalde ergenlik döneminden kalma biraz çatlaklarım var yanlarımda ve gögsumde yani cildim çatlamayan bi ciltte degıl ama bu dönemde karın bölgemı bacaklarımı kalçamı at kılı ile fırçalayıp sadece bebek yağı kullandım nemlendirdim 38. Haftaya girdik hic olmadı çatlama Tavsiye ederim bende sadece nemlendirmek ve kan dolaşımı hızlandırmak ıcınde fırça yeterli oldu
Elifyagmur nurcakar03 bende incianın çatlak kremini kullanıyorum güzel nemlendiriyo ertesi güne kadar nemli kalıyo ama sanırım çatlayacaksa her türlü çatlıyo genetik olabilir
bdenerigokce nurcakar03 lierac bende iyi gelmedi ben bio oile geçtim çok şükür memnunum ayrıca bol bol nemlendirmeye çalışıyorum 🫶 oluşan çatlak için sante plus ı öneriyorlar ben kullanmadım ama bi dene istersen 🫶