Dilek1010 bende 22+1 hamileyim bir haftadır kasık ve bel ağrısı çekiyorum çok şiddetli şekilde doktor ilaç falan verdi kullanıyorum ama fayda ettiğini de düşünmüyorum ve çok dikkatimi çekti karnım bir haftada birden büyüdü sanırım bebeğin büyümesinden kaynaklı olarak bu ağrılar normaldir diye düşünüyorum